avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bartek z Tuchowa. Mam przejechane 49788.50 kilometrów w tym 293.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 28.52 km/h.

Klub: Grupetto Gorlice.

2015 baton rowerowy bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Gminy:

Wykres roczny blog rowerowy barteko.bikestats.pl

HR avg:162 ( 83%)
Pion ↑:500 m
Kalorie: 595 kcal
Rower:Trek 1.1

Popatrzeć na TdP..

Wtorek, 30 lipca 2013 · dodano: 30.07.2013 | Komentarze 2

Tuchów - Gromnik - Rzepiennik - Gromnik - Tuchów

Pojechalem sobie kuknac na TdP. Wyjechalem na styk z Tuchowa. Od Gromnika dluzsza czesc trasy do Rzepiennika Suchego bylem 'eskortowany' przez policje, ktora nie jechala zbyt szybko, a ja jadac z wiatrem i dosc mocno trzymalem się niedaleko ich. Dojechałem na koniec podjazdu, tam mimo padajacego deszczu czy mżawki, sporo ludzi. Oznajmilem im ze ja nie z tego wyscigu i ustawilem się tak, zeby widziec jak podjezdzają. Przejechala ucieczka (4 kolarzy min. Bartek Matysiak) a za nimi z dosc sporą strata caly peleton, ale tak jak myslalem, doszli ich przed metą. Finisz juz ogladalem z TV. Na uwage zasluguje mejscowy kibic który rozbawila zgromadzoną widownie na szczycie niewielkiego podjazdu, ktorego udalo mi sie nagrać (link nizej) ;) Tempo w tamtą strone narzucilem dosc spore, z tym, ze z Gromnika bylo z wiatrem.. Jutro jade na start do Tarnowa.