avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bartek z Tuchowa. Mam przejechane 49788.50 kilometrów w tym 293.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 28.52 km/h.

Klub: Grupetto Gorlice.

2015 baton rowerowy bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Gminy:

Wykres roczny blog rowerowy barteko.bikestats.pl

HR max:185 ( 94%)
HR avg:131 ( 67%)
Pion ↑:1080 m
Kalorie: 2311 kcal
Rower:Trek 1.1

Rajd Sokołów 2013

Niedziela, 30 czerwca 2013 · dodano: 30.06.2013 | Komentarze 0

Pojechałem sobie na "Rajd Sokołów" organizowany przez Sokół Tarnów. Pogoda dopisała. O 10 miał być start z Tarnowskiego Rynku. Pojechałem d Tarnowca, tam byłem ugadana z Labudu i 2 innymi uczestnikami. W Tarnowie bylismy jakos 20min przed czasem i ku mojemu zaskoczeniu sporo ludzi bylo. Jakis przejazd przez tarno i podział na grupy, do wybory były trasy. Tempo spokojne, do czasu. Pierwszy wiekszy podjazd w Zwierniku i już były jakieś tam 'ataki'. U góry postoj i czekamy na reszte, i tak bylo pod kazda gorke wiekszą, a było ich kilka. Pierwsza cześć płaska, a druga pagórkowata i to dość konkretnie. Na Kokoczu kolejny postój i zjazd do Zalasowej. Tam kto chciał, wstąpił do sklepu. Zjazd na Tuchow, zrobio sie wietrznie. Poźniej kawałek główną drogą i odbijamy na Karwodrze => Trzemesna. Tam podjazd znów z wysokim pulsem. W ogole dzisiaj jakos wysoki mialem dziwnie. Nawet na wyscigach rzadko kiedy takie mam. Nogi chciały, ale góra nie pozwalala. Może taki dzień. Później już kilka km przed meta na Marcince dość konkretnie (przynajmniej ja) pojechałem. Na miejscu bigosik, świniak pieczony i paimątkowy dyplomik ukończenia. Później zjazd do Tarnowca i główną drogą do Tuchowa.

Ogólnie impreza calkiem okej, w sumie cały czas lajcik z tym że na podjazdach się nie obijałem.