avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bartek z Tuchowa. Mam przejechane 49788.50 kilometrów w tym 293.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 28.52 km/h.

Klub: Grupetto Gorlice.

2015 baton rowerowy bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Gminy:

Wykres roczny blog rowerowy barteko.bikestats.pl

HR avg:143 ( 73%)
Pion ↑:1225 m
Kalorie: 2348 kcal
Rower:Trek 1.1

Na Kryterium do Sącza..

Niedziela, 16 czerwca 2013 · dodano: 16.06.2013 | Komentarze 2

Tuchów - Gromnik - Zakliczyn - Gródek n/Dunajcem - Nowy Sącz - Grybów - Tuchów

Oczywiście moje plany nie wypaliły. Miałem jechać na kryterium do Nowego Sącza, ale wróciłem dziś rano z Krakowa, o tej samej porze co mialem wstać na pociąg.. No więc plan B: jechac gdzies. Dawno nie byłem nad Rożnowskim, wiec sobie myśle objadę dookoła. Zjażdzam za Rożnowskim na krzyżówkę z której miałem odbić na Łososinę, ale patrze na zegarek.. zdąże do Sącza obejrzeć końcowkę Kryterium. Pojechałem. Kurde już wtedy zalowalem, ze nie udalo sie wystratowac.. Chocby dla sprawdzenia siebie, bo mialem obawy czy bym wytrzymal takie tempo, jednak wole gorzysty teren, tam sie liczy glownie na siebie. No ale czlowiek sie uczy na bvledach i nastepnym razem na pewno nigdzie nie pojade.. tym bardziej ze takie kryterium jest dosc widoiskowe i sporo ludzi przyszlo obejrzeć.