avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bartek z Tuchowa. Mam przejechane 49788.50 kilometrów w tym 293.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 28.52 km/h.

Klub: Grupetto Gorlice.

2015 baton rowerowy bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Gminy:

Wykres roczny blog rowerowy barteko.bikestats.pl

HR avg:135 ( 69%)
Pion ↑:830 m
Kalorie: 2489 kcal
Rower:Trek 1.1

Do Łapki z przesyłką..

Wtorek, 30 kwietnia 2013 · dodano: 30.04.2013 | Komentarze 4

Tuchów - Grybów - Sącze - Grybów - Tuchów

Po skończonym stażu zacząłem kombinować coś z bagażnikiem bo mi się troche spieprzył. Jakoś go skleciłem tak, ze jest dalej do użytku. Od niedzieli Łapka (siostra) pisała ze trzeba jej podrzucic buty trekkingowe, miała pomysł, żeby wysłać pocztą, ale ja miałem lepszy pomysł, pojechac do niej z przesyłką na rowerze :D I tak też zrobiłem, zapakowałem te buty na ten bagażnik i wio do Starego Sącza. Wyjechałem oczywiscie z później niż zakładałem, w sumie to sie zastanawiałem czy jechać bo takie dziwne chmury były, no ale ruszyłem, trzeba być twardym. Na wszelki wypadek wziąłem cos przeciwdeszczowego, ale nie padalo wcale. W Starym Sączu oczywiście kawałem ścieżką rowerową, ktora Szosowka sie da jechac max 15km/h. Póżniej korki od centrum aż po rondo w Starym.. U Łapki zameldowałem się ok 19. Wypiłem cappuccino i chyba przez to miałem puls spowrotem dość wysoki, bez jakiegos przyspieszenia chwilowo mi skakał do ok 175, a jak na mnie to wysoki, przy małym obciążeniu.. W okolicach Grybowa już zrobiło się ciemno.
Kategoria Bez sakw

barteko
| 21:15 wtorek, 30 kwietnia 2013 | linkuj ja z tyłu mam zwykła taką czerwoną, a z przodu mam dodową, 2 diody, niby jest ok, ale coś jej brakuje jednak. Na tym nie ma co oszczędzać.
labudu
| 21:05 wtorek, 30 kwietnia 2013 | linkuj Ja się zastanawiałem ale to gdybym więcej po nocy jeździł nad jakimś zestawem, w sensie z tyłu taka dwudiodowa lampa z której jedna świeci światłem skupionym a druga rozproszonym, podobno nawet za bardzo dają po oczach :) a z przodu to rozglądnąłbym się za czymś porządnym na diodach które nie tylko świeci ale i oświetla drogę i nie mówię tu o czymś za 50 czy 100zł
barteko
| 20:43 wtorek, 30 kwietnia 2013 | linkuj mam mam, tak to po nocy bym się bał jeździc ;) myślę nad drugą lampą z przodu, tak dla bezpieczenstwa.
labudu
| 20:38 wtorek, 30 kwietnia 2013 | linkuj A Ty masz w ogóle jakieś lampiony przy Treku?