avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bartek z Tuchowa. Mam przejechane 49788.50 kilometrów w tym 293.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 28.52 km/h.

Klub: Grupetto Gorlice.

2015 baton rowerowy bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Gminy:

Wykres roczny blog rowerowy barteko.bikestats.pl

HR avg:145 ( 74%)
Pion ↑:930 m
Kalorie: 1725 kcal
Rower:Trek 1.1

Trochę po górkach..

Poniedziałek, 22 kwietnia 2013 · dodano: 22.04.2013 | Komentarze 0

Tuchów - Lubaszowa - Szerzyny - Joniny - Zalasowa - Ryglice - Tuchów - Siedliska - Rychwałd - Pleśna - Piotrkowice - Tuchów

Coraz lepiej mi to idzie, odstawienie piłki daje efekty, ciekawe tylko na ile bez tej pilki wytrzymam, w końcu gralem wszedzie gdzie się dało od 14 roku życia aż do tej zimy ;) Dzisiaj kilka podjazdów, założenie było pojechać mocniej niź zwykle, te podjazdy, tak żeby się nie zajechać ale zeby póżniej było czuć po nogach. Na zjeździe do Jonin jakiś młody na rowerze jechal prosto i nagle zaczal skracac, ja trche rozpedzony, on mnie nie widzial, zakladal ze nic nie jedzie bo silnika slychac nie bylo. Troche zdazylem wyhamować i ledwie go ominalem po trawie poboczem. Jest mlody mozna wybaczyc, tym bardziej ze jego mama to widziala to mu może powie co i jak :D Drugi dzień pod rząd jadę przez Piotrkowice i tam naprawde super widac Pogórze CIezkowicke i PPasmo Brzanki, jak w jesieni, bo jeszcze nie zdazylo sie zazielenic, a i przejrzystosc powietrza niczego sobie, chociaz byly momenty kiedy stamtad bylo widac Tatry, ale teraz jeszcze nie :P