avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bartek z Tuchowa. Mam przejechane 49788.50 kilometrów w tym 293.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 28.52 km/h.

Klub: Grupetto Gorlice.

2015 baton rowerowy bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Gminy:

Wykres roczny blog rowerowy barteko.bikestats.pl

HR avg:124 ( 63%)
Pion ↑:2240 m
Kalorie: 5011 kcal
Rower:Trek 1.1

Góry, góry..

Poniedziałek, 15 kwietnia 2013 · dodano: 15.04.2013 | Komentarze 12

Tuchów - Grybów - Sącze - Krościenko - Hałuszowa - Łapsze - Trybsz - Białka Tatrz. - Bukowina Tatrz. - Zakopane (przez Głodówkę) - Nowy Targ - Krościenko - Stary Sącz

Pobudka o 5:30, po 6 byłem gotowy. W sumie zastanawiałem się czy jechać czy nie, ale pojechłem. Miałem mała paczke dostarczyc w Sączu, bo po weekendzie Pawel zostawil sobie buty pod MTB, a chciał pojeździc w tygodniu. Zawiozłem mu te butu i jazda dalej. Za Sączem zaczęło wychodzić słońce, robiło się ciepło, czyli tak jak zapowiadali. Ubrany byłem dosyć zimowo, bo rano ciepło to nie bylo ;) Wiedziałem, że dzisiaj pobije swój rekord dystansu jednego dnia, więc od początku jechałem ostrożnie. Po 115km wreszcie zobaczyłem szczyty ośnieżonych Tatr, cieszyłem się jak dziecko. Na zjeździe z Hałuszowej mega super widoki. Pogoda nap[rawde dopisała jeśli chodzi o widoczność. Dalej na Niedzicę, Łapsze, Trybsz. Podjazd pod Białkę też z dobrymi widokamo. Z Bukowiny odbiłem na Głodówkę i przez Cyrhle wjechałem do Zakopanego. Pojechałem pod skocznę i już standardową trasą w stronę domu. Jak się okazało dojechałem do Starego Sącza, gdzie ugościła mnie Łapka i wsiadłem w pociąg, dlaczego? Chyba to jest składowa kilku czynników (1. Chyba jeszzcze mało km w tym roku przejechalem = efekt, nogi trochę piekły, może to też przez to, że grałem wczoraj mecz, pełne 90min. 2 Już nie było motywacji (trasa Sacz-Tuchów juz dobrze znana). 3. Trochę zrobiło się późno u łapki byłem po 18.) No nie wiem, myślę, że jednak głównym powodem było to że jeszcze nie jestem gotowy na wyciezki 300+. Nogi zaczely mnie piec od 210km, przy tym, że w drodze powrotnej było cały czas lekko pod wiatr. Może jeszcze problem był w tym, że nie wiem co i jak jeść przy takim dystansie.

Ogólnie wyczieczka udana. Super widoki.

Foto:

Pierwszy widok na Tatry.. © BartekO

Widoki ze zjazdu.. © BartekO

Niedzica, zamek z zaporą w tle.. © BartekO
Panorama z Głodówki.. © BartekO
Na tle Tatr.. © BartekO
W drodze na Łysą Polanę.. © BartekO

adriano88
| 19:54 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Widoki rewelacyjne, będzie trzeba tam się ruszyć kiedyś.
Dystans też ładny, ale Tatry bardziej oko przyciągają :)
endriunh
| 22:59 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Piękne widoki :)
barteko
| 19:50 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Mapka tutaj: http://www.bikemap.net/route/2060916 kończyłem w Starym Sączu. ;)
piotrkol
| 17:57 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Gratuluje, kosmiczna wyprawa :D Nie masz jakiej mapki? Podobną trasę planuje na wakacje ;)
barteko
| 10:21 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Widoki naprawde przednie o tej porze, ale to trzeba zobaczyć, aparat (przynajmniej moj) troche oddala. Na trasie między 115 a 210 km Tatry były w zasegu wzroku, więc chciało się jechać, a pożniej troszke opadłem z sił i motywacji.. Mam nadzieję, że forma niedługo pozwoli przejechać pełną pętle ;)
limit
| 09:36 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Q.. q... qrde ale jazda! Pozazdrościć i gratulować :-) Jeszcze kilka takich relacji i chyba się skuszę na zakup szosy ;-)
labudu
| 04:50 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj dalej zbieram szczęke z podłogi :P
jakubiszon
| 22:08 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj Piękny dystans i jeszcze piękniejsze foty!!! Tatry wyglądają niesamowicie!!! Pozdrawiam :)
WuJekG
| 21:51 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj ps. ''Łapsze'';)
Trzeba było przez Łapszankę ładować ;)
| 21:45 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj Ogień :) Graty za dystans :)
daniel3ttt
| 21:41 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj Tatry wyglądają bajecznie. Graty za dystans
blindman
| 21:13 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj szacun :)