avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bartek z Tuchowa. Mam przejechane 49788.50 kilometrów w tym 293.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 28.52 km/h.

Klub: Grupetto Gorlice.

2015 baton rowerowy bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Gminy:

Wykres roczny blog rowerowy barteko.bikestats.pl

HR max:178 ( 91%)
HR avg:149 ( 76%)
Pion ↑:1110 m
Kalorie: 2839 kcal
Rower:Trek 1.1

Gdzieś dalej..

Sobota, 30 marca 2013 · dodano: 30.03.2013 | Komentarze 4

Tuchów - Ryglice - Joniny - Szerzyny - Biecz - Jasło - Nowy Zmigrod - Gorlice - Zborowice - Tuchów

Rano poszedłem poświęcić jajka (wszystkie jakie miałem :P), żeby później coś pojeździć. Przy 'planowaniu' trasy doszedłem do wniosku, że lepiej pojechać gdzieś jakąś trasą, którą dawno nie jechałem (a odcinek Żmigrod - Gorlice jechałem po raz pierwszy). Okazało się to strzałem w 10 ;) Najpierw pojachałem na Ryglice, można było jechać normalnie przez Lubaszową, ale chciałem jakiś podjazd zaliczyć, wiec dlatego decyzja, że jadę przez Ryglice. Z Biecza do Jasła całkiem fajnym tempem. Przy wjeździe do Jasła minąłem ok 20-25 kolarzy jadących w stronę Gorlic. Byli z Jasielskieco SC. No nic, jadę dalej na N. Zmigrod. Wyszło ładnie słoneczko, korzystam póki świeci :P Zrobiło się ciepło. Odbijam na Gorlice i po paru km znów spotykam tę samą grupkę JST jadącą na N. Zmigrod z Gorlic. Dojechałem do Gorlic, małe zakupy (2x Goralki :D) i jadę dalej. Wyjeżdżając spotkałem rozprowadzających się Arka i Wojtka :D Jadłe dalej, lekki wiatr w twarz aż do Tuchowa. Ujechałem się trochę. Od Gorlic zrobiło się chłodniej.. Dawno nie byłó zdj, dzisiaj nadrabiam :D