avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bartek z Tuchowa. Mam przejechane 49788.50 kilometrów w tym 293.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 28.52 km/h.

Klub: Grupetto Gorlice.

2015 baton rowerowy bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Gminy:

Wykres roczny blog rowerowy barteko.bikestats.pl

HR max:178 ( 91%)
HR avg:149 ( 76%)
Pion ↑:280 m
Kalorie: 1147 kcal
Rower:Trek 1.1

Slabszy dzien?

Czwartek, 28 marca 2013 · dodano: 28.03.2013 | Komentarze 7

Tuchów - Lubaszowa - Jodłówka Tuch. - Lubaszowa - Ciężkowice - Tuchów

Coś było nie tak. Puls miałem bardzo wysoki przy zwykłej jedzie po prostym wcale nie jadąc szybko. Nie chciałem się też przeorać, ale coś tam pojedziłem. Może jutro będzie lepiej.. bo pasuje coś pojeździć po gorkach, w tamtym roku o tej porze mialem sporo więcej zaliczonych metrów w pionie. ;)
Kategoria Bez sakw

labudu
| 20:24 sobota, 30 marca 2013 | linkuj tak weterani dzielą są się na weteranów z Wietnamu, Pakistanu, Iraku i kilka innych, ale to są kategorie niszowe :P A Ty Lesiu lepiej bierz szosę i z Bartkiem tysiące kilometrów nabijać, a nie minimalne błędy mi wytykać :P
Lechita
| 20:06 sobota, 30 marca 2013 | linkuj Dawid, zapomniałeś o weteranach :)
labudu
| 19:43 czwartek, 28 marca 2013 | linkuj a są kategorie dzieci, olimpijczycy, emeryci i renciści :P Jest ich kilka, zależnie od wieku. Ja startuję w Orlikach 19-22 lat, Ty bodajże w elicie czyli 23-29 lat.
Poza tym wydaje mi się że dla Ciebie jako szosowca kategoria jest najmniej ważna, osobiście mnie jako typowego amatora też to nie rusza, różnica taka że startuje się osobno kategoriami i w liczbie kółek, ale orlicy i elita akurat mają tyle samo czyli zazwyczaj 5 kółek-ok 20 kilometrów
barteko
| 19:17 czwartek, 28 marca 2013 | linkuj no niby nie maraton :D racja, ale chodzilo mi o jakies ''sciganie'' na MTB :P
nawet nie wiem jakie tam są kat.
labudu
| 19:11 czwartek, 28 marca 2013 | linkuj eee Puchar Tarnowa to nie maraton :P Pierwszy jest w Lipiu to trochę bardziej po płaskim będzie, też tam jeszcze nie jeździłem a zamierzam. Szkoda bo z tego co kojarzę to nie jedziemy w tej samej kategorii wiekowej :(
Odezwę się na pewno bo bywało tak że na Brzance byłem 3 razy w ciągu jednego weekendu :) Kross myślę że da radę :)
barteko
| 18:34 czwartek, 28 marca 2013 | linkuj Tragedii nie ma, ale bylo wiecej, ;)

tak tak, jak najbardziej Brzanka i okolice są ok, tez czekam żeby przetestować troche tego Krossa, nie mialem do tej pory okazji, a 21.04 w Tarnowie wybieram się na 1 edycje Pucharu Tarnowa, zobacze jak to jest na maratonie MTB bo jeszcze na takim nie bylem :P
labudu
| 16:28 czwartek, 28 marca 2013 | linkuj eee nie ma tragedii jeśli chodzi o pion, pogoda nie zachęca, wytłumaczenie jest :P U mnie jest gorzej, studia, Kraków i w efekcie mam niewiele więcej przewyższeń na 800km w marcu niż na 200km w tamtym roku...

Bartek ale jak śnieg stopnieje to uderzamy razem MTB na Brzankę? Tylko wtedy bierzesz Krossa, nie Treka :P