avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bartek z Tuchowa. Mam przejechane 49788.50 kilometrów w tym 293.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 28.52 km/h.

Klub: Grupetto Gorlice.

2015 baton rowerowy bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Gminy:

Wykres roczny blog rowerowy barteko.bikestats.pl

HR max:165 ( 84%)
HR avg:149 ( 76%)
Pion ↑:550 m
Kalorie: 850 kcal
Rower:Trek 1.1

30.08.2012

Czwartek, 30 sierpnia 2012 · dodano: 30.08.2012 | Komentarze 0

Ciepło, pogoda super do jazdy. Po wczorajszej gumie na super kamyczkach dziś rano ku mojemu zaskoczeniu w rupieciołach znalazłem zapomnianą nową dętkę, założyłem i jadę.. Nie wiedziałem gdzie pojechać, ale wiedziałem gdzie na pewno nie pojadę. Więc kierunek na Gromnik, później szybko na Zakliczyn (ten odcinek zawsze z wiatrem). Skręt przed rondem w prawo, trochę po prostym i podjazd pod Lubinkę. Nie chciałem zjeżdżać na Rzuchowa, bo słaby asfalt jest wiec odbiłem na Lichwin, później na Pleśna i do domu. Jutro (o ile wytrzymam) dzień przerwy a w sobotę wybieram się na czasówkę 2km w ramach 22 Maratony Cyklosportu w pobliskiej Pleśnej. Mam możliwość jechać też w wyścigu ze startu wspólnego, ale chyba zrezygnuję. Trasa ma 5 rund dość ciężka przy tempie Mastersów szybko bym odpadł. Za tydzień będę w Rzeszowie to tam się wykaże na ile mogę ;) Choć.. fajnie było by pojechać 'u siebie' ale za wysoki poziom.
Jeździ mi się coraz lepiej po tej chorobie.