avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bartek z Tuchowa. Mam przejechane 49788.50 kilometrów w tym 293.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 28.52 km/h.

Klub: Grupetto Gorlice.

2015 baton rowerowy bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Gminy:

Wykres roczny blog rowerowy barteko.bikestats.pl

Pion ↑:720 m
Rower:Trek 1.1

Kamyczki + lepik, nie ma jak tak!

Środa, 29 sierpnia 2012 · dodano: 29.08.2012 | Komentarze 1

Po wczorajszym dalszym wyjeździe trochę czułem zmęczenie (słabi tak już mają :D) i miał być tak zwany aktywny wypoczynek.. Po tym co zobaczyłem na asfaltach na 'Podkarpaciu' to jest masakra. Zaraz po wjeździe do Kowalowej po prostym nie więcej niż 22 bo szkoda roweru i dupy! Masakra! Dalej w Dębowej podjazd gorszy niż na nie jednym szlaku MTB. Nie dość ze łata na łacie to jeszcze widać niedawno znów łatali, tyle że tym razem wymyślono łatanie lepikiem i kamyczkami.. Miałem to na swojej ulicy i co wracałem do domu musiałem czyścić opony. Przed Czermną jakiś mały zjazd, mały lasek i na nogach i wszędzie gdzie się dało czarno :P Jakieś muszki się zaplątały, zaczynam rozumieć dlaczego kolarze golą nogi :P No ale nic, jadę dalej, wyjechałem pod tą górkę w Dębowej i zjazd.. O ile można to tak nazwać, znów max 20km/h bo się nie da. Byle wyjechać z tego czegoś, odbiłem na Czermną już było zdecydowanie lepiej.. Ale podjazd Szerzyny - Swoszowa znów połatana kamyczkami. Moja ulubiona trasa tak zeszpecona ;P Będę musiał chwilowo się przenieść na inne trasy. Po zjeździe w Joninach postój bo oczywiście na oponach pełno tych kamyczków. Później na Tuchów.
Podsumowując spokojnie mogłem wpisać z 10km jako przejechane w terenie :P
Edit:
Przychodzę wieczór do garażu a tam powietrza w tylnym kole nie ma.. Pieprzone kamyczki!