avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bartek z Tuchowa. Mam przejechane 49788.50 kilometrów w tym 293.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 28.52 km/h.

Klub: Grupetto Gorlice.

2015 baton rowerowy bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Gminy:

Wykres roczny blog rowerowy barteko.bikestats.pl

HR max:173 ( 88%)
HR avg:144 ( 73%)
Pion ↑:740 m
Kalorie: 1400 kcal
Rower:Trek 1.1

Na trasie Wyścigu Solidarności i Olimpijczyków

Sobota, 7 lipca 2012 · dodano: 07.07.2012 | Komentarze 0

Wyjechałem z Tuchowa ok 12:30. Plany były takie: albo zdążę przyjechać do Grybowa i jeszcze odbiję na premie górską do Gródka, albo stanę sobie gdzies na podjeździe. Okazało się, że dość szybko zajechałem, w Grybowie bylem 2 min przed 14. Czyli zgodnie z planem o 14 mieli wyjeżdżać z Sącza, więc odbiłem na PG. Po drodze zatrzymałem się i zapytałem jakiegoś strażaka o której tutaj [w Grybowie] będą, a ten mnie pyta czy to TdP jadą ;D No nie był za bardzo poinformowany. Pojechałem na górę, a tam co chwile rozstawieni i zmieszani policjanci bo nie wiedzieli czy to jakaś ucieczka :D Wyjechałem. Chwile postałem i przyjechały 3 samochody z wyścigu i 2 motory. Jedni notowali pierwsza czwórkę na PG, na motorach , reszta byli to goście od foto. Na premii przyjechała grupka 9 osobowa, za nimi 1:30 peleton. Po kilku minutach pojechałem w stronę Gorlic w kolumnie samochodów. I znów co chwila pobocza czy z samochodów okrzyki: dawaj dojdziesz ich! :D Haha, a ja w śmiech i odpowiadam ze ja nie z tej wycieczki :D Dojechałem do Gorlic postój w sklepie, później spotykam Wojtka, krótka wymiana zdań i na Tuchów..