avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bartek z Tuchowa. Mam przejechane 49788.50 kilometrów w tym 293.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 28.52 km/h.

Klub: Grupetto Gorlice.

2015 baton rowerowy bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Gminy:

Wykres roczny blog rowerowy barteko.bikestats.pl

HR max:175 ( 89%)
HR avg:134 ( 68%)
Pion ↑:730 m
Kalorie: 500 kcal
Rower:Trek 1.1

Rundka w gorach.

Niedziela, 24 czerwca 2012 · dodano: 24.06.2012 | Komentarze 0

2 raz pod rząd podjechałem pod Gliczarów bez przystanku. Wyjeżdżając na gore myślałem sobie ze na samym szczycie coś sobie łyknę z bidonu.. Sięgam po bidon.. a tu go nie ma :P Od razu myśl: zgubiłem na zjeździe z Zębu. Ale sobie myślę, przecież musiałbym poczuć ze mi wypadł, gdzieś się musiał od ramy odbić.. Ale co tam, nie takie rzeczy świat widział :P 5 zł(tyle dałem za jeden bidon ISOSTAR-u) poszło w koszty.. W 2 bidonie pustki, wiec jedyna mądra decyzja to odpuścić trasę Bukowina-Głodówka i zjechać do Poronina i na nocleg. Nadrobię jutro ten odcinek, chociaż jak to mówią straconego treningu nie nadrobisz. Na rondzie w Bukowinie spadają mi okulary pod kola, sobie myślę super.. Bidon zgubiony, okulary połamane, ekstra :P Zatrzymuje się, patrze ale na szczęście tylko szkiełko wypadło. Poskładałem i 'chodzą' :D Na zjeździe z Bukowiny myślę sobie, a może poprostu go zostawiłem.. Jak się okazało po przyjeździe rzeczywiście tak było.. Leżał ładnie na stoliku.. ;)