avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bartek z Tuchowa. Mam przejechane 49788.50 kilometrów w tym 293.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 28.52 km/h.

Klub: Grupetto Gorlice.

2015 baton rowerowy bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Gminy:

Wykres roczny blog rowerowy barteko.bikestats.pl

HR max:172 ( 88%)
HR avg:140 ( 71%)
Pion ↑:2000 m
Kalorie: 1700 kcal
Rower:Trek 1.1

2x Ząb, 2x Gliczarów, 2x Głodówka

Sobota, 23 czerwca 2012 · dodano: 23.06.2012 | Komentarze 0

Czyli mały obóz w Tatrach rozpoczęty 120kilometrową trasa. 2 prawie identyczne petle. Z Zakopanego podjazd pod Ząb, zjazd do Białego Dunajca, Gliczarów, Bukowina, Głodówka, Poronin, Olcza i na nocleg. Do południa pogoda nie zachęcała do jazdy.. Nic nie było widać (chodzi mi o góry) wszystko w chmurach. Na podjazdach się pociłem, później było zimno zjeżdżać. Myślalem ze sie cos opale a tu lipa.. :P Co innego można powiedzieć o kołku nr2. Słonce zaczęło coraz częściej się pojawiać, wiec ściągnąłem rękawki. Co do samej jazdy. Dosyć fajnie mi się podjeżdżało, szczególnie pod Ząb, równo dość dobrym tempem. Jeśli chodzi o Gliczarów to mając 85km w nogach wyjechałem bez zatrzymywania(!) (cale 2 kolko z 1 postojem na Głodówce pstryknąć foto). Nie było źle ;D! Oby to procentowało wtedy kiedy ma procentować!
Zastanawiam się co to za goście maja zgrupowanie kolo ronda JP2. Goscie ostro 'wioslowali' prawie przez cały dzień. Uda mieli jak 2x moje :P Jakas reprezentacja bo mieli koszulki Polski, tylko nie wiem w czym. Mijalem grupe ok. 20 kolarzy w Bialym Dunajcu, ale chyba to nie jakas ekipa bo kazdy 'z innej parafii' :P