avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bartek z Tuchowa. Mam przejechane 49788.50 kilometrów w tym 293.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 28.52 km/h.

Klub: Grupetto Gorlice.

2015 baton rowerowy bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Gminy:

Wykres roczny blog rowerowy barteko.bikestats.pl

HR max:181 ( 92%)
HR avg:167 ( 85%)
Pion ↑:1000 m
Kalorie: 870 kcal
Rower:Trek 1.1

Klasyk Beskidzki 2012

Czwartek, 3 maja 2012 · dodano: 04.05.2012 | Komentarze 3

3 maja wybrałem się na organizowany przez Gorlicką Grupę Kolarską Grupetto wyścig. Był to dla mnie można powiedzieć 2 wyścig, o ile start w TdP Amatorów można uznać za wyścig. Przyjechałem do miejscowości Łosie ok. godziny 9. Złożyłem rower i pojechałem w okolice startu. Trochę się zagapiłem i wszyscy byli już ustawieni, wiec na starcie już byłem w tyle. Start równo o 10:00 3.5km za radiowozem, później pierwszy podjazd pod Klimkówkę, gdzie od razu peleton podzielił się na 2 grupki. Zostałem w tej drugiej.Po podjeździe grupka się rozciągnęła troszkę zostałem z tyłu, ale spokojnie doszedłem sam, a CI za mną skorzystali ;) Jechaliśmy mniej więcej grupka 20-30 zawodników do podjazdu przed Hańczowa, tam się trochę luźniej. Do podjazdu w Bielance trzymałem się dobrze. Na podjeździe zostałem za grupką ok 40m i jak się okazało to był błąd. Na górze było kawałek po prostym i odjechali trochę. Goniliśmy we 2. Udało się dopiero po zjeździe w Ujściu Gorlickim, ale kosztowało nas to trochę. Później znów hopki na Klimkówce, gonienie za grupką dało o sobie znać, próbowałem dojść sam, ale trochę zmęczony bylem i zostaliśmy w 3 i tak dojechaliśmy do mety.
Co do wyścigu: jestem z siebie zadowolony, bo myślałem ze jest ze mną gorzej jeśli chodzi o takie wyścigi. 85 miejsce na pewno nie jest jakieś super, ale w porównaniu z ubiegłym rokiem jest dużo lepiej. Poziom wg mnie bardzo wysoki jak na wyścig amatorski. Wystarczy popatrzeć ile osób przyjechało poniżej 1:50h. Licznik pokazał mi 62.7km. Trochę więcej niż na mapie. Po ukończeniu szybko zwinąłem do Tuchowa na metę Karpackiego Wyścigu Kurierów, która była na rynku w Tuchowie.