avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bartek z Tuchowa. Mam przejechane 49788.50 kilometrów w tym 293.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 28.52 km/h.

Klub: Grupetto Gorlice.

2015 baton rowerowy bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Gminy:

Wykres roczny blog rowerowy barteko.bikestats.pl

Pion ↑:620 m
Rower:

Bieszczady cz. 3 Polańczyk - Ołpiny [defekt]

Wtorek, 27 lipca 2010 · dodano: 27.07.2010 | Komentarze 0

Od rana lekka mżawka ktora mi nie przeszkadzala. Ruszylem ok godziny 8 na Lesko, Sanok, Krosno, Jaslo. Juz nie patrzylem za czyms ciekawym zeby zobaczyc, tylko zeby dojechac. Ok godziny13 zaczelo padac wiec trzeba bylo znow zalozyc smieszna pelerynke.. ;) Padalo coraz bardziej, odechciewalo sie jechac. W Ołpinach juz nie wiedzialem czy nie mam sil czy co.. jechalem jak po piasku kolarzówka okazalo sie ze detka nie wytrzymala. Mialem zapasowa, ale bylo zbyt i pozno blisko do domu zeby zmieniac i bawic sie z tym. Telefon do domu wszystko zalatwil :) Ogolnie wycieczka udana, jednak nie udala sie pogoda. Mysle jednak o powtorce. Po tej wycieczce doszlo do mnie ze sprzet to podstawa. Pomaly go kompletuje. Po tej zakupilem kurtke kolarska przeciwdeszczowa z prawdziwego zdarzenia ;)

Miedzy Sanokiem a Krosnem.