avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bartek z Tuchowa. Mam przejechane 49788.50 kilometrów w tym 293.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 28.52 km/h.

Klub: Grupetto Gorlice.

2015 baton rowerowy bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Gminy:

Wykres roczny blog rowerowy barteko.bikestats.pl

h km/h:
Pion ↑:500 m

Solina..

Sobota, 8 lipca 2017 · dodano: 09.07.2017 | Komentarze 0

Korzystając z okazji.. wziałem rower do Sanoka. Byłem dość późno na miejscu więc kawałek podjechałem samochodem. Przed Solina zaczely gonic mnie ciemne chmury, w sumie nie wiedzialem czy zawracac czy jechac dalej. Pojechałem. Pokreciłem się po zaporze i zaczeło padac. Zeby nie wracac w tym samym kierunku, przejechałem zapore i pojechałem w strone Jeziora Myczkowskiego. Asfalt był śliski po deszczu, zjezdzajac z dosc stromej gorki (zjezdzalem naprawde wolno) przy hamowaniu zamiast zwalniac,  rower przyspieszał a 50m nizej zakret 90stopni w lewo. Nie zastanawiajac sie, wypialem sie i na asfalt. Zjachałem na 'dupie' prawie az pod zakret a rower przede mną. Troche mnie obdarło, trochę spodenki. Chyba licznik sie zepsuł. Później znów zaczeło padac. Fajne te Bieszczady.