avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bartek z Tuchowa. Mam przejechane 49788.50 kilometrów w tym 293.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 28.52 km/h.

Klub: Grupetto Gorlice.

2015 baton rowerowy bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Gminy:

Wykres roczny blog rowerowy barteko.bikestats.pl

HR avg:145 ( 74%)
Pion ↑:2100 m
Kalorie: 1441 kcal
Rower:Trek 1.1

Road Trophy - Etap III ..

Sobota, 16 sierpnia 2014 · dodano: 16.08.2014 | Komentarze 0

Wstałem wcześnie, bo etap zaczynał się o 9. Pojechałem do sklepu na małe zakupy. Zjadłem i zjechałem na start (Istebna Zaolzie). Nie byłem zbyt wcześnie tam, więc od razu złożyłem rower i pojechałem na start. Tam już pierwsze sektory ustawione (z klasyfikacji generalnej). Start opóźniony o 15 min. Czekam spokojnie ustawiony. Żeby nie było wszystko idealnie, zapomniałem licznika z noclegu. Jechałem patrząc na czas przejazdu. Strzelałem ze moja średnia będzie koło 28. Etap dłuższy, 103 km i 2000 w pionie. Start i od razu podjazd pod Koczy Zamek. Wąskie kręte drogi i tłoczno, co chwile powodowało jakieś zwolnienia, nagłe przyspieszenia. Na końcu podjazdu betonowe kraty, ciężko się po tym jechało. Później zjazd w stronę Słowacji i na zjeździe kiepska kostka brukowa, redukcja prawie do zera. Szkoda było stracić bidonu, czy koła.. Na granicy polsko-słowackiej trochę dziwnie Policjant pokazywał.. niby w lewo, tak pojechaliśmy i później trzeba było zawracać, bo jednak trzeba jechać prosto. Centralnie na granicy wpadłem w (w sumie nie wiem jak to nazwać) 10-centymetrowy brak asfaltu. Tam obróciła mi się kierownica. Nie przeszkadzało to strasznie, ale był mniejszy komfort. Utworzyła się grupka 6-7 osób. I tak jechaliśmy prawie do końca. Były osoby które się woziły.. I tempo tej grupki niestety nie pozwalało dojść kogoś z przodu, a samemu ciężko było odskoczyć, tam gdzie było bardziej płasko, było pod wiatr, łatwo się zajechać. 2 podjazd pod Koczy Zamek lekko rozrzucił grupę, bo rzeczywiście końcówka podjazdu była ciężka. Zostało nas 4. 2 i ostatnia dziś pętla. Na zjazdach doszli nas słabsi na podjazdach. Później było w miarę płasko, choć lekko pod górę. 2km przed bufetem zaczęło się trochę stromiej, wszyscy w grupce uzgodniliśmy, że napełniamy bidony. Ja połakomiłam się jeszcze na 2 batoniki czekoladowe i później musiałem gonić na zjazdach (a wiadome jak mi to zjeżdżanie idzie.. ;) ). Dojechałem na lekkim zjeździe. Dalej jedzie nas 6-7 osób. Czułem zmęczenie po wczorajszym i dzisiejszym.. Później takie jakby hopki wzdłuż drogi ekspresowej. Tam ta grupka się porwała. Odjechał najpierw ktoś z Jas-kółki, ja za nim, oglądam się a reszta została. Myślałem ze na zjazdach dojdą. Jas-kółka odjechał, widać było ze lekko sobie jechał w tej naszej grupce. Do mety już tylko w górę. Najpierw kilka procent, później ścianki na koniec. Obracam się, jakieś 100m gonią mnie, ale jakoś niezbyt mocno. W sumie nawet przez chwile zwolniłem oszczędzając siły na końcówkę. Jak się okazało oni tez i już nie czekałem, ile się dało. Na końcowych podjazdach widzę jeszcze 2 przede mną, ale pod takie ścianki średnio mi idzie. Dojechałem z czasem 3:52. 1441 kcal, 145. Tętno niskie, bo jakoś średnio w tej grupce się jechało, za niskie tempo tam, gdzie można było odrobić. Jutro ostatni etap. 75km i 2200m w pionie. Tam bardziej trzeba będzie liczyć na siebie, i w sumie na tym to polega.
Po etapie open: 58, kat. A: 8.