avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bartek z Tuchowa. Mam przejechane 49788.50 kilometrów w tym 293.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 28.52 km/h.

Klub: Grupetto Gorlice.

2015 baton rowerowy bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Gminy:

Wykres roczny blog rowerowy barteko.bikestats.pl

Pion ↑:1600 m
Rower:Trek 1.1

Dolina Popradu..

Sobota, 2 sierpnia 2014 · dodano: 02.08.2014 | Komentarze 1

Pierwszy wolny (całkowicie) weekend od czegokolwiek. Planów sporo, ale padło na Doline popradu. Już na początku było coś nie tak. Wyjechałem kolo 10:15, zjechałem do centrum, i.. nie mam okularów. Wrociłem się. Start po raz drugi, prawie kraksa z samochodem (nie pierwszy dzis raz). kobieta, wyprzedza, zajezdża i gwaltownie hamuje..Ile to dzis razy tak było.. Do Sacza wzdłuż J. Rożnowskiego. Fajne widoki. W Sączu na światłach spotykam Magde (siostre). Jade na Rytro, tam zaczynaja sie niekorzystne wiatry które nie odpuszczają aż do Krynicy. Za Piwniczną objazd, po słabej kostce, dziurawej. W Krynicy sobie posiedziałem, aż się jechać stamtad nie chciało. Od Krynicy do Grybowa z wiatrem, od Grybowa już różnie.
Jechałem dość ostrożnie, nie jechałem w tym roku długich dystansów. Pulsometr wariował, może baterie słabe, może od gorąca. Sprawdze jutro. Bateria w tel padła w Bobowej.