avatar Ten blog rowerowy prowadzi Bartek z Tuchowa. Mam przejechane 49788.50 kilometrów w tym 293.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 28.52 km/h.

Klub: Grupetto Gorlice.

2015 baton rowerowy bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl

Gminy:

Wykres roczny blog rowerowy barteko.bikestats.pl

Pion ↑:1050 m
Rower:Trek 1.1

Przehyba miedzy zajeciami..

Niedziela, 29 czerwca 2014 · dodano: 29.06.2014 | Komentarze 0

Miałem przerwe między zajeciami. Wiedzialem o niej wczesniej wiec do Sacza zabralem rower. U Magdy (siostry) w Starym Saczu sie zatrzymałem i skoczyłem na wietrzną dzis Przehybe. Od samego poczatku cay podjazd pod mocny wiatr. Wyjatkiem był odcinek moze 2km w lesie gdie nie wało. Im bliżej szczytu tym gorzej, a pod przekaźnikiem prawie huragan. Chcialem zdj zrobić bo fajny widoczek byl, ae tel mia mniej niz 15% baterii i aparat sie nie wlaczyl.. Zjechaem, było troche czasu. Ruszyłem w strone Łącka, ae to nnie byl dobry pomysl. 20km/h po płaskim z trudem. Znalazlem jakis krotki podjazd, 2x przejechaem i z wiatrem wróciłem do 'bazy'. Pusometr mi nie apał cos (pozyvzony bo zapomnialem z domu). Podjeżdżałem bez skoków, rowno.